Când actualizez datele din Registrul Unic al cabinetelor medicale?
Orice modificare a condiţiilor iniţiale în baza cărora unitatea a fost înregistrată în Registrul unic al cabinetelor medicale va fi comunicată Direcţiei de Sănătate Publică Neamţ în termen de 5 zile lucrătoare.
Reprezentanţii legali/medicii titulari ai unităţilor medicale înscrise în Registrul Unic al cabinetelor medicale din judeţul Neamţ trebuie să actualizeze dosarul cu următoarele documente, în copie:
- contractul privind deţinerea legală a spaţiului, în cazul în care acesta a expirat,
- certificatele de membru ale personalului medico-sanitar angajat/colaborator reavizate (medic, asistent medical),
- contractele de muncă/colaborare ale personalului,
- contractul privind gestionarea deşeurilor medicale,
- contractul privind garanţia/service-ul aparaturii din dotarea unităţii,
- pentru unităţile medico-sanitare cu personalitate juridică, care sunt înfiinţate potrivit prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările ulterioare se va prezenta documentul din care să rezulte faptul că administratorul societăţii comerciale sau cel puţin o treime din numărul membrilor consiliului de administraţie să fie medici, conform O.G. nr. 124/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
- statutul societăţii/actul constitutiv în cazul în care acesta a fost modificat de la data de când unitatea a fost înregistrată în Registrul unic al cabinetelor medicale.